Bad i spöregn

2011-07-21 | 12:29:45





Sjukt vackra bilder! Vackrare har man ju knappast skåda, och om ni vågar säga nåt annat så kommer jag och hemsöker er!
Haha, närå men ni måste ju erkänna att idag lyckades jag verkligen ta fram den snygga sidan ur mig. ;) Särskilt på den sista bilden. :]

Som jag hoppas ni förstår med hjälp av rubriken och av bilderna, så regnar det idag. Typ ganska mycket också. Men whattafack tänkte jag och sprang ner till sjön för att bada i alla fall! Sjukt skönt i vattnet, men dessto kallare när man kom upp, haha! Det kanske inte syns så bra på bilderna att det regnade, men det kan jag säga att det gjorde det, haha. ;) (Sjukt mycket det i den meningen, haha!)

Aaaanyway, får väl hoppas på att det slutar regna sen så jag kan gå ut och fota droppar den, haha! :)
Ska försöka på mig en joggingtur idag också. Har inte kunnat springa så mycket som jag egentligen skulle behövt, eftersom jag har haft ont i halsen i ungefär tre veckor... Men nu ska jag i alla fall ta tag i det. ;)

Finns väl inte så mycket mer att berätta nu, så vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback