3 svartvita från Älmsta

2011-07-18 | 21:39:17




Ganska så händelselös dag idag. Hade egentligen tänkt åka till Norrtälje och shoppa, men då det blev fint väder på eftermiddagen så struntade vi i det och stannade hemma i stugan och solade istället, haha. :) Det har blåst nåt enormt idag, så det har varit lite för kallt för att bada... Men det blev i alla fall en liten tripp in till Älmsta för att köpa lite mat och sånt stuff, därav dom tre bilderna ovanför!

Men imorgon så skulle regnet från ikväll troligtvis fortsätta, så då har jag för mig att vi drar till Norrtälje då istället. :) Så förhoppningsvis får jag med mig lite mera hem än vad jag fick när vi var i Stockholm, haha. ;)

Hej så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback