14:11 - Ett riktigt super inlägg.

2011-07-03 | 14:11:25
Seg dag. Har ont i halsen och känner mig allmänt hängig, och har gjort det både hela dagen igår och idag. Så egentligen orkar jag inte göra nånting... Var i alla fall nere vid Värmbol förut och kollade på fotboll. Brorsans lag vann mot Åker med typ 9-0 eller nåt... ;)
Nu så ser det ut som om mamma ska gå till Tempo och hyra några filmer. Det är ju ändå inte det finaste vädret ute, så då kan man ju passa på. :)
Vet inte riktigt vilka filmerna blev, men det visar sig väl.

Så nu ska jag norpa åt vi lita glass ifrån köket och bädda ner mig i soffan, hejs!
HANNA

lägg upp mer bilder på hästarna i svängenhagen?! :o :D

2011-07-03 @ 14:20:50
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback