Where the wild things are

2011-01-23 | 10:27:45
Typ sjuk fortfarande... Inte alls kul, särskilt inte när det är helg, och särskilt inte när det är så fint väder ute och särskilt inte när det är Innebandy DM imorn som man inte vill missa! Så denna söndag spenderas hemma för att krya på mig tills imorn, för då går det ju verkligen inte att vara sjuk! Plus att min ljumske är typ död, och ni ska veta att det är inte skönt! 

Och sen är jag arg på alla dumma fåglar! :o , För ingen vill äta ur våran den här frö-grejen, och jag som vill fota massa små gulliga pippis ju! :( Därimot har grannen lite längre ner på gatan fullt med fina fåglar! :o Fan att den jäveln alltid ska sno allt! 
Haha, skoja bara med det där sista, känner inte ens grannen, han kanske är jättesnäll... 8)
Fast fåglarna är dumma som inte vill komma hit och äta istället! :o

Och sen så är jag grymt sugen på att åka till Kolmården eller Skansen eller nåt och fota! :3 , Så det blir nog Kolmården på sportlovet eller nåt! :D
Bjussar på några bilder från förra gången vi var där, och några från Tropicarium också. :)










Kanske lite många bilder, men jag hoppas ni står ut ändå, haha. ;)
Så jaa, eftersom jag måste sitta här hemma hela dagen, så blir det väl antagligen datorn största delen av tiden. Fast jag kanske går och spanar efter fåglar som skulle vilja komma och käka lite här hos oss, haha... ;3

Detta lär väl inte blir det sista inlägget idag, så vi synes väl! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback