When the sun goes up

2011-01-21 | 14:12:26
Klev nyss innanför dörren efter att ha fått sluta lite tidigare från skolan! Soft dä, särskilt på en fredag när man behöver det som mest. Har inte kännt mig så bra idag, grymt ont i halsen har jag + att jag är så trött så jag vet inte vad! Så det blir en softar-dag resten av denna fredag tror jag bestämt. Kanske hänger kameran runt halsen och går en sväng för att fota lite, det är ju ändå soligt ute så! :3 , Plus att snön börjar smälta nu, och på vissa ställen ser man till och med gräset! :) , Är det så att våren är lite tidig i år kanske? :d

Men i alla fall, på måndag börjar vi 10:10 , eftersom det är innebandy DM, och bara det kan man ju fira! Sen har vi ju ett grymt lag också, haha, som ska kötta sönder allihopa! 8D

Fast nej, nu måste jag bege mig ut tror jag, så att jag får lite frisk luft i mig och kanske några nya bilder! :)
Avslutar detta inlägg med en bild och ett hejdå!

HANNA

LADDA UPP BILDERNA! :D

Om du fick några altså... :D

2011-01-21 @ 16:25:02
URL: http://hannahale.blogg.se/
Mikalina

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-11-08 @ 07:56:57
URL: http://mikalina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback