Walking in a winter wonderland

2011-01-29 | 16:52:22
Tjenamorsen!
Idag har det varit riktigt fint väder! :) , Det började med att det va mulet och grått imorse, men sen på dagen sprack det upp, och det passade ju alldeles utmärkt, eftersom jag hade med mig kameran till stallet! :D Så ja, det blev några bilder, och dom redigerar jag just nu. :)
Kan bjuda er på tre av dom som är färdiga;





HAHA, absolut inga mästerverk, men dom får duga så länge!

När jag kom hem från stallet så tog jag ut Benson en stund för att passa på att fota honom också, när det ändå var så fint väder. Men när vi kom ut så hade ju solen typ gått ner, haha! Men det blev några bilder i alla fall, och dom håller på att laddas över till datorn just nu, så dom får ni senare. :)

Det blev inget med Fanny idag, hann inte... Lite synd, eftersom hon och Maja åker till Sälen imorn, så kommer inte träffa dom på en vecka... :/ <3

Men i vilket fall som helst så ska i alla fall Sjöö's käka middag här sen, och det blir väl trevligt! :) Får väl se vad vi hittar på under kvällen, men förhoppningsvis blir det nåt roligt! ;)

Får se om det blir nåt mer blogg idag, annars får vi vänta tills imorn! :)

Och imorn svarar jag på frågorna från Frågestunden, så det här är alltså sista dagen att fråga! Så kom igen nu, fråga massor med roliga frågor! :D
För att komma till frågestunden, klicka här!
tilda

asfina bilder!:D

2011-01-29 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback