The Sisterhood of the Traveling Pants

2011-01-23 | 15:11:28


Den här filmen gick nyss på tv, och eftersom jag var ensam hemma och inte hade nåt bättre för mig, så låg jag bänkad framför tv-apparaten. Helt okej film, en typiskt tonårsfilm om fyra tonårstjejer, haha. Har läst första och andra boken. Den första var faktiskt bra, (den som den här filmen är baserad på) , men den andra kom jag bara några kapitell innan jag tröttnade, haha!

Känner verkligen att jag måste göra nåt annat än datorn och tv:n just nu. Även fast man är sjuk så är det ju inte så hälsosamt att sitta framför en fyrkantig skärm hela dagarna... ;) , Så antingen blir det att fota nånting, antagligen studio bilder, eller typ baka eller nåt. :)
Vi får helt enkelt se vad som erbjuds.

Hoppas jag inte tråkar ut er med alla dom här ganska meningslösa inläggen, men har man inget bättre för sig så har man inte! :D

Haha, puuussen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback