Te quiero

2011-01-18 | 19:34:32

Dålig uppdatering idag, men det är för att jag har spenderat tiden i stallet hos sköningen på bild. <3
Riktigt gosig och busig va han idag, fy fan, man blir nästan tårögd när man ser honom så söt som då... :') , Finaste hästen, gud vad jag älskar dig!
Och sen så träffade man ju Tilda i stallet också! :o , :D Lite otippad sådär, men grymt kul var det, för vi har typ inte träffats på år och dag känns det som! 

Men annars då, så var det ju skola som vanligt idag. Sovmorgon till tio över nio, och sen endast slöjd i 2 timmar och ytterligare tre lektioner, sen var den skoldagen över! :) Och när jag kom hem så hade mina nya fina skor kommit! :D , Så dom ska jag inviga imorgon. :3

By the way, så måste jag nog försöka mig på att göra en ny header snart! Man kan ju inte köra på en tillfällig livet ut heller... ;)
Men det får nog bli nån annan dag ändå, för sånt orkar vi inte med just nu! 8D
SKUMBANAN PÅ ER!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback