Tagga!

2011-01-24 | 08:21:34
Ännu en bild från igår. Kommer flera under dagen. :)

Grymt skönt med sovmorgon på en måndag! För idag börjar vi inte förän 10:10, då vi ska samlas nere i Duve för Innebandy DM! Är fortfarande lite sjuk, men ska vara med ändå. :) Får ta det lugnt och så. Plus att min ljumske inte mår så jättebra heller, men får väl köra så gått det går! ;)
Vi möter alltså Tallås och Söder. Och om vi kan slå dom i fotboll, varför inte också i innebandy?! 8D , Så nu jävlar ska det köttas! ;)

Vet inte riktigt när vi slutar, kanske mellan ett-två, men jag bloggar i alla fall mer när jag kommer hem. :)
OCH GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! :D

CIAO!
tilda

älskar den där bilden alltså, så jäkla fin! :D

2011-01-24 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback