Stadium arena

2011-01-05 | 18:00:07
Där har jag tillbringar min dag. Brorsan körde innebandy cup där, och eftersom jag inte hade lust att sitta hemma själv och tråka hela dagen, så följde jag med! :)
Grym arena säger jag bara, fan va tufft det skulle va o köra där! :D , Det var ju egentligen en basket-hall, Dolphins hemma arena, men eftersom det var cup körde dom innebandy där istället! 8)

Google bild;



Fast matcherna gick inte speciellt bra för KIB... :/ , Dom förlorade första med 3-2, tror jag att det var... Och sen andra förlorade dom också med 9-4... Och sen kör dom en kl. 19 också. Men dom var duktiga ändå! :)

Och mellan två av matcherna, så åkte vi till Elgiganten, för att kolla hur min troligen blivande dator såg ut, in real life... ;) , Den verkade inte så bra som jag först trodde, så det blev en Packard Bell, som jag fick med mig hem också! :) , Så när pappa kommer hem så är det bara börja sätta igång och installera allt! :d
Snacka om happyface just nu! :3 Skönt att slippa denna plåtburk, som vissa kallar dator, haha!
Blir väl antagligen mer bloggning när jag får igång den o så. :)
kim

frågestund på bloggen! fråga tack :)<3

2011-01-05 @ 19:29:18
URL: http://ahboow.blogg.se/
HANNA

svar: tack, och ja vi är i phuket! :D <3

2011-01-06 @ 06:59:02
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback