Sleep Over

2011-01-10 | 09:14:58
Låg uppdatering dom här senaste dagarna, men det är för att jag har haft fullt upp! :)
I lördags morse åkte jag ut till Trolldal! Max eksem såg bättre ut, och han verkade inte må lite dåligt av det, eller vad man ska säga! Så det är ju bra! :) Det blev inget fint väder som vi hade hoppats på, det snöade och det var alldeles grått på himlen, så bilderna blev inte så värst roliga...
Men jag bjuder er på tre stycken i alla fall! :)


Älskling! <3
Här ser man lite av eksemet bakom örat och över ögat... , Kan visa en bättre bild från sidan sen. Men det är ju i alla fall skönt för honom att få gå utan grimma, haha! :3

Nästan direkt efter stallet åkte jag hem till Fanny för att sova där! :) , Vi hade det mycket roligt, om jag får säga det själv, haha! :D
Dagen efter var det därimot kanon väder! , Så jag och Fanny åkte hem till mig, tog med oss Maja och brorsan, och stack till pulkabacken! :) Där träffade vi Belli, Linnea, Alice, Alex och Nina också, haha! Så dom var vi med en stund. :)
Sen gick vi hem, käkade pankakor, och nördade Wii, haha! När vi tröttnat på det, hämtade vi nåt gammalt spel, vid namn "Galen Panna" , som faktiskt var riktigt roligt, haha! :D

Fotade såklart lite, så här har ni några bilder! :)

Fanny's grymt söta kanin! :'D
HAHA , jag bjuder! x3

Så ja, dom här dagarna har varit lyckade, haha... ;)
Men nu ska jag sätta mig och köra igång Sims 3, så bon voyage!
NORA

SV: Herregud nejnejnej det gör inget! Haha :D

2011-01-10 @ 11:42:11
URL: http://noraamikai.blogg.se/
Alice G

HAHA galen panna är skiiit roligt ju, speciellt när man spelar med sina galna systrar!! :D <3

2011-01-11 @ 17:19:55
URL: http://aliceajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback