Sendrag i skinkorna...

2011-01-04 | 10:32:22
...var precis det vi fick igår efter att ha suttit på ett stenhårt gympsalas golv i ungefär en timme och kollat på innebandy match. Men riktigt roligt var det ändå, särskilt när man hade så bra sällskap, som bestod av Moa och Alicia. :) <3
Fan vad flum vi hade där ett tag asså! , Och Alicia tog kajaken hem, HAHAHA!
Nej men matchen då, som spelades mellan f96/95 mot p96/95, vann killarna ganska stort, hehe... Men tjejerna va duktiga dom också! ;)

Sen när jag kom hem så satte jag mig och kollade efter en ny dator som jag hade tänkt köpa, troligtvis nån gång den här veckan. Jag hittade den här, som jag tror det kommer att bli; 
Toshiba Satellite C660-17K

Toshiba Satellite C660-17K

Hade helst villjat haft en i nån annan färg, typ vit eller nåt, men dom var så dyra... :/ , Så jaa, jag tror det får bli den här! :)

Och sen skulle jag behöva lite hjälp av er läsare... Som jag skrev i nåt tidigare inlägg, så håller jag på att leta tapeter till mitt nya rum. Och det är två stycken som jag tycker är fina, och tror skulle passa, men jag vet inte vilken jag ska välja, haha!
Så det jag tänkte fråga er är...


Skulle blir grymt glad om ni kommenterar vilken ni tycker! :d
alicia ♥

båda är grymt fina !! (a)

men jag tycker nog helst den blommiga tapeten till höger ! ;) <3

2011-01-04 @ 10:52:57
Mathilda

RANDIG!!!

2011-01-06 @ 10:54:29
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/
rebecka

den dära blommiga åt höger :D

2011-01-10 @ 13:45:44
URL: http://welamson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback