Saturnus day

2011-01-15 | 19:06:52
Bara för att lixom visa att jag fortfarande lever, så får ni ett litet onödigt inlägg här, hehe...

Som jag skrev förut så var jag i stallet imorse. Var inte där så länge, för sen runt 14:00 stack jag ner till Duve för att kolla på cup som A-laget spelade! :) Som sällskap hade jag bland andra Linnea, Alice, Belli och Wilmah! :)
Och för DFK gick det ju grymt bra! :D , Obesegrade i alla gruppspels matcher, och när jag åkte hem så bestod deras nästa match av semifinal, så det var ju bra! Vet inte hur det gick där, men det ska jag nog ta reda på! ^^

Blir ingen bild i det här inlägget, för nu ska jag ner och kolla på handbolls VM, hehe! :) Hoppas ni klarar er ändå! ;)

Och imorgon är det sista dagen som 13-åring för mig, hehehe... 8D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback