Indien IV

2011-01-22 | 20:54:49

Utsikt från våran balkong på vårat andra hotell som låg på Agonda Beach! :) , Grymt fint med berget när det va solnedgång och sånt... :d , Tror tyvärr inte att jag fick nån bild på det... :/


Inte så bra bild, men dom här två var barn till dom som ägde hotellet, fett söta. :3



Palolem Beach. Så jäkla soft strand asså, man kunde gå flera hundra meter, och vattnet var ändå bara till midjan! :o , Vi badade i en liten... vad ska man säga? Asså, det låg lite längre bort, och det va som en bukt där det inte var så många. För att komma dit var man tvungen att gå över som en vik eller vad man ska säga, det gick som en flod från havet in till en sjö, typ. Men det var ju så att på eftermiddagen när vi skulle tillbaka, så hade ju det där vattnet stigigt! :o Så man bottnade ju knappt när man skulle tillbaka! x) , Svårt att förklara, men sen så fick jag jag ingen bild på det heller, men jag hoppas ni förstår ändå, haha... :]


Vid den här coola och långgrunda stranden, så fanns det massor med apor! :o , :) Men dom var dumma, för dom ville inte kolla in i kameran... :(


Ingen bra bild, men husen är snygga! :3 , Typ alla hus var så här färgglada!







Freija ville ha mer bilder på mig från Indien, så här har ni en som jag bjuder myyyycket på!



Kär i den här gubben, så grymt tuff! :3



Grymt söt hund som bodde på hotellet, :3 Lite gul bild bara, haha! 8)


Pappa är tuff... 8)

Bara för att jag va grymt nyvaken, och bara för att jag älskade min Nutella Pancake så grymt mycket! :D



Grymt fin utsikt på Agonda Beach, :3 ♥





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Asså, ni får säga till om ni tycker det blir för mycket bilder eller för mycket text eller nåt... :) 

Men i vilket fall, så ska jag fortsätta kolla på Fångarna på Fortet nu, och jag vill bara säga att jag är kungen av Fångarna på Fortet-gåtor, mahha! 8'D Och sen blir det Hipp Hipp och en skål glass till det! :)
Blev ganska många inlägg idag, men hellre det än inget alls! ;) Men det här lär nog bli det sista för denna lördag. :)
HANNA

mer bilder och text! :D

2011-01-22 @ 21:39:50
URL: http://hannahale.blogg.se/
tilda

As härliga bilder :D

och gillar den första bilden på dig jätte mycket, jätte fin :) <3

2011-01-23 @ 19:59:01
aLva

Jag har enda sedan jag var typ 4 år velat åka till Indien och de här bilderna gör ju inte direkt så att jag ändrar mig...



Jag avgudar verkligen porträtten, så vackra!!

2012-06-12 @ 15:15:54
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback