Från undergroundnivå

2011-01-12 | 19:58:36
Nyss hemkommen från ett fullsatt Duveholmshallen. Speceritjänst Cup var det som gällde, och där tillbringade jag min tid med b.la Fanny, Philippa, Freija och Wilmah! :) , Det var väl skapligt kul, fotboll är ju alltid roligt! :D Och lilla killen som dansade och höll på i pausen gjorde fan min dag! Lite kär i honom tror jag nog, haha.. :3 ♥

Men innan det då, så har jag faktiskt bara varit hemma och tagit det lugnt! :) , Och skolan såklart...
And yeeees, ni kan ju skriva upp det och sätta lappen på väggen om ni vill! :D

Finns väl inte så mycket mer info för tillfället. Ska nog ner och joina resten av tha family och se om det är nåt värt att se på tv ikväll.. 8) , Annars blir det nog att dejta datorn lite till, haha! :)
peace!
HANNA

svar: Han är sötast! :D ♥

Haha, nej! x) Man får låna, för dom flesta åker ju bara dit i fli-flop och så, :)

2011-01-13 @ 09:28:00
URL: http://hannahale.blogg.se/
kim

JAG LÄNKAR DEJ KVINNA!!! LÄNKA MEJ OXÅÅÅÅ! :D<3

2011-01-13 @ 15:40:53
URL: http://ahboow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback