Födelsedag

2011-01-17 | 17:11:38


Japp, för er som har missat det, så fyller jag alltså 14 år idag! Har varit en väldigt bra födelsedag hittills! :) På morgonen kom resten av familjen och sjöng och sånt, och så fick jag lite presenter. Inte så mycket, men typ lite kläder, som en randig cardigan (den på bilden), parfym och sånt, vit kajal, pengar och sånt där... :)
Och sen ett par nya skor som är beställda och som troligtvis kommer imorn eller på onsdag! 



Men det är ju inte det skönaste att fylla på en måndag precis... Fast skolan va faktiskt rätt okej, håltimme från spanskan + att vi fick sluta tidigare, och sånt gillar vi! :D Och sen bestämde jag och Alice att vi ska rida på friluftsdagen den 9 februari, så det ska bli kul också! :3
Sen så åkte jag iväg och klippte mig, för er som ville veta. Inte mycket alls, bara toppade lite och så. :) Sen blev det tårt-moff och annat sånt som hör till födelsedagar! :) 
Sen får vi väl se vad som hittas på senare ikväl. ^^

Och tack allihopa för alla Grattis man fått idag! :D <3

Men nej, nu ska jag inte sitta här någe mer! ;)
morsning!
elise

Grattis !!!

2011-01-17 @ 19:12:30
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/
NATTIS

GRATTIS JUDIT!

2011-01-17 @ 21:48:11
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
alicia ♥

grattis igen :D :D <3

2011-01-18 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback