Back Pain

2011-01-20 | 21:01:14
För det första vill jag bara be om ursäkt för det grymt oseriösa inlägget som jag skrev senast. Haha, va (och är) så grymt trött, så jaa , jag behövde bara få ur mig lite skit, hehe... 8)

Men annars så tycker jag vi låter rubriken tala, för ont i ryggen, det är precis vad jag har nu! Fick det efter dagens ridlektion, som gick piss rent ut sagt! Skrev ju förut att jag skulle rida Max, men sen helt plötsligt bytte vi hästar så jag fick Sune istället. Gick hur fint som helst i början, och när vi körde skänkelvikningar och sånt så va han jätteduktig! Men galoppen ska vi inte ens tala om! Vi red utan stigbyglar då, och fy fa-an vad dåligt det gick!! Satt som jag vet inte vad, för jag fick grymt ont i ryggen av nån anledning, så det blev som värsta över krokiga ostbågen! Studsade hit och dit, och jaa, det gick skit helt enkelt! Vet inte vad som hände egentligen, men dålig, det var vad jag var.

Men aah, Sune var i alla fall duktig och gjorde sitt bästa!


Och nu är jag så trött så jag håller på att tippa huvudet i tagentbordet, så det blir väl att lägga sig tidigt idag.
Så jag avslutar väl detta inlägg med ett God natt!
HANNA

fin bild esse! :DD

2011-01-21 @ 16:22:24
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback