ANDERS BAGGE! ♥

2011-01-29 | 08:35:17
Först ville jag bara säga godmorgon, hehe! Och sen ville jag bara säga att jag snart åker till stallet, och stannar där tills kanske två nån gång. Om det blir fint väder, (vilket inte ser så lovande ut just nu...), så kanske det kommer lite bilder. :3 Sen efter stallet så ska jag troligtvis va med Fanny en stund, för sen på kvällen gör vi ett nytt försök med familjen Sjöö, eftersom jag blev sjuk förra veckan.

Och sist men inte minst, så måste jag bara få klaga lite på Svenska folket! Hur fan kan ni rösta ut min fina Bagge?! :o
Fatta vad ledsen jag blev när jag fick veta att han har åkte ut! :'( , Nu är det ju ingen idé att kolla på Let's Dance längre, nu när inte Anders Bagge är med... ♥



Meeeen... det piggar ju upp lite att det är lördag idag! :3 , Så nu ska jag gå ner i köket och göra mig en Nutella-macka eller två, innan jag drar vidare till stallet... :) 
SEE YOU LATER ALIGATER!
elise

det var jätte dåligt att han åkte :( BJÖRN SKA UT ! men var possetiv, HELENA LUNDBÄCK ÄR FORTFARANDE MED ! :DD

2011-01-29 @ 22:18:01
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback