3 timmars träning

2011-01-03 | 15:02:41
Rubriken talar om vad jag har haft för mig nu i förmiddags; Träning nere i Järven hallen i hela 3 timmar!
Körde match heeeeeela träningen, så man kan ju inte säga annat än att jag är helt slut, haha! Men riktigt kul var det, såklart! :)

Sen så ska jag ner till Duve för att möta Moa och Alicia. <3 Ska kolla på innebandy match tillsammans med dom, om ni ville veta. ;)

Men innan dess, så ska jag se om jag kan sno pappas data för att spela lite The Sims 3. :3 , Grymt roligt spel asså, och man blir ju som beroende, haha! (a)
Och dessutom så har brorsan beställt nån box med två prylpaket och tre extra spel till Sims 3, och det gillar vi! <3

Kameran kanske hänger med till Duve sen, så då kanske ni får några bilder ikväll. :)
Annars hörs vi väl senare, Au Revoir!
elise

sv; Tack så mke ! :DD <3

2011-01-03 @ 18:03:59
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback