Valentines Day

2011-02-14 | 15:52:43


Glad Alla hjärtans dag på er!
För mig har det inte hänt nåt speciellt idag, i alla fall inget särskilt "kärleksfullt" precis, haha... ;) , Förut när man va liten, så gick man ju runt och bjöd alla kompisar på gelé hjärtan och delade ut Alla hjärtans dag-kort, men nu gör man ju typ inte sånt längre... Så det är ju typ som en helt vanlig dag. ;)

Men i alla fall, snart ska vi käka hemmagjorda hambrurgare, vilket är myyyycket gott! Sen bär det av till stallet, för jag ska rida igen. :) 
Kanske blir nåt mer inlägg sen ikväll eller så... ;)

Puss på er alla söta! <3
tilda

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ DIG LILLA FINA ESMERALDA! :D haha, jag saknar att få massa kort o geléhjärtan faktiskt.. :( <3

sänder dig en varm alla-hjärtans-dag-kram

2011-02-14 @ 15:59:17
Cajsa & Amanda

Vad tycker du om vår blogg? Kommentera gärna och följ vår blogg! Det betyder massor! :)

2011-02-15 @ 20:33:47
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback