Ready for take off

2011-02-08 | 08:38:10
Morn morn på er!
Om ungefär en halvtimme så traskar jag iväg till skolan, för idag börjar vi inte förän 9:10. :)
Sen har vi slöjd, och då ska jag fortsätta virka min blåååa mössa, haha! 8D , Ni kan ju skriva upp... ;)
Sen har vi lunch och då kanske man träffar på några gammla goa Nävertorpare om man har tur, eftersom dom flyttar till Nyhem idag. :) Deras tak har typ möglat eller nåt, så då har dom ju tur att dom fick komma till oss! 8D
Efter lunchen i alla fall, så drar klass 7x ner till Duve för att köra bowling hela eftermiddagen! Det kallar jag riktigt soft! Kameran följer med till skolan också, så när jag kommer hem så hoppas jag kunna bjuda på några roliga bilder! ;)


Fast det blir nog ingen bloggning förän ikväll, för nästan dirket efter skolan, klockan fyra för att vara exakt, så tar jag mig ner till Backavallen för träning. <3
Så vi ses väl nångång där efter. :)

puuussen, ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback