Pinnridning

2011-02-27 | 12:18:21

Nina Bonita

Red hästen på bilden för första gången idag på pinnridningen. Max fick vila idag också, men det verkar som om det bara blir bättre och bättre. :)
Men ridningen gick bra, eller aah, hyffsat i alla fall! ;) Bonita va ju duktig och så! :)

Nu ska jag käka nånting och kolla på Spy Kids som går på tv, haha! Älskade det när jag va liten, och älskar det fortfarande, haha! (a) <3
Och sen blir det träning i Järven! :)

puss!

Uppdatering: Det blev inge Spy Kids, för dom andra ville kolla på skidor! :( , Fast det går rätt okej det också, haha... ;3
Louise

Hejsan (: Måste bara säga att jag verkligen avgudar dina bilder, dem är helt fantastiska! (; Undrar bara,vilken kamera / vilket objektiv använder du dig av? Väldigt bra kamera du använder, i alla fall ^^ Är du förresten självlärd?

KRAM



// Louise

2011-02-27 @ 20:34:28
URL: http://www.louisehastfotograf.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback