On Monday morning

2011-02-07 | 07:48:50

Coolaste gänget från midsommarafton 2010.
Bara jag som vill få bort den här äckliga snön nu?


Måndag igen då, och om exakt 12 minuter så börjar jag knalla iväg till Nyhem. Bara jag som tycker det är alldeles för klent med endast 2 dagar helg?
Fast den här veckan kommer gå fort känner jag på mig. Först idag så slutar vi 14:20, och har ganska softa lektioner. Och imorn, tisdag, så har vi sovmorgon, syslöjd och sen bowling med klassen resten av dagen! :)
Och på onsdag är det friluftsdag, och då ska jag rida med Alice! , Sen är det bara torsdag och fredag kvar, och sen kommer ju den efterlängtade helgen igen! :D

Men nog babblat, nu måste jag kolla igenom engelskan en gång till. Har för mig att vi har prov idag, så måste ju va på den säkra sidan. :)

Have a nice day folks! 8D
HANNA

Man borde ha mycket längre helger ju! :o <3

2011-02-07 @ 16:21:41
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback