Makivius

2011-02-14 | 20:29:44


Denna häst vid namn Makivius, "Kiwi", red jag på igen-ridningen idag. Och det gick oväntat bra faktiskt!
Hade inte så höga förväntningar, eftersom det gick skit förra gången jag red henne, men den här gången gick det super, och hon va jätteduktig! :D
Man blir ju inte lite förvånad när han pinnar på som bara den i galloppen, hon som brukar vara ganska seg ändå? :o , När vi gallopperade på volterna så sparkade hon till och med bakut, haha! 
Men hon va grymt duktig, och riktigt roliga att rida faktiskt. :) <3

I alla fall, så ska jag gå ner och ta nåt att käka nu, because I'm reeeeeally hungry, and I'm ääääger på english! :3
Haha, och imorn är det sovmorgon som gäller... :)

pusshej! ♥
mickis

dä är min fina ponny dä :D!<3

2011-02-22 @ 11:42:39
URL: http://kiwiums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback