Lägesrapport

2011-02-04 | 15:30:39
För er som ville veta, så mår jag mycket bättre nu! :) Det är bara efter jag har ätit som jag mår illa, annars är allt helt som vanligt! 

Har inte gjort nåt vettigt överhuvudtaget idag! Suttit här framför burken och redigerat bilder från Indien bland annat. Dom bilderna får ni alldeles strax i ett eget inlägg! :)

Men sen har jag faktiskt vart ute och gått med mamma och Benson också. Och ni ska bara se vad söt vovven är när det blåser ute! :3 Han går med nosen i vädret och bara njuter. När han är långhårig, som nu, så är det extra gulligt, för då flyger allt hår... :3 ♥


Älskling, ♥

Fotade lite mer, fast det blev inte så många bra bilder... Men dom som jag åtminstone kan visa sparar vi till nån annan gång, hehe... ;)

Och Hanna ville att jag skulle ladda upp fler fågelbilder, men ska jag vara ärlig så har jag bara en till som jag inte har visat! Det blev inte så många, för helt plötsligt försvann alla gulliga fåglar... :( , Och nu är det bara fula skator här utanför, och dom är ikke roliga att knäppa kort på... Men det är väl bara sätta sig och vänta på att dom kommer antar jag, så att man kan få lite fler bilder på dom. :)

Men i vilket fall som helst, så ska jag ladda upp Indien bilderna snart, och sen tror jag att jag ska baka nånting... :3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback