It use to be called love

2011-02-05 | 16:29:30
Sitter här med en muppad hund till sällskap. Han är knäpp i huvudet, men jag älskar honom massor ändå! ♥ 

I vilket fall som helst så har jag ju varit i stallet idag. Och våran lilla ponny vid namn Max var så grymt duktig! Han stog lös när i borstade honom, och han bara stog där och tittade vad vi gjorde! :') , Fatta vad sött! <3 
Och när vi va i hagen så va han lika go som vanligt. <3 Gud så glad man blir av honom asså, han gör min dag!

Och bara för att jag inte hade med mig kameran idag, så stod hästarna i den fina delen av hagen... .___.'
Men Alice, Nattis och Hanna fotade lite bilder på mig och Max i alla fall, så dom kanske kommer sen. :)

Eftersom jag inte fotade nånting idag, så får ni en överredigerad bild på Winnie och Jack från förra lördagen:



Det var väl allt för nu antar jag, tjingeling!
HANNA

sööta! ♥

inte överredigerad!

2011-02-05 @ 16:48:34
URL: http://hannahale.blogg.se/
alicia

bästa winnie!♥

2011-02-05 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback