In pictures

2011-02-09 | 19:45:17







Detta var bara några utav dom bilder som togs idag, men just nu orkar jag inte redigera fler, så dom här får duga så länge. :)

Var ju på Trolldal förut för att träffa och ta hand om Maxi, <3 Dom har bytt plats på några hästar, så nu står Shifter brevid Max, och han hatar verkligen henne! Stackarn, han är hur tjurig som helst nu... :/ , Han och Lindsay som passade så bra tillsammans, hon var nästan den ända hästen som han kunde stå brevid, och så flyttar dom henne... Så aah, Max var inte på bra humör... :/
Hoppas han vänjer sig i alla fall, inte kul för honom att va arg hela tiden... <3

Men i alla fall, nu ska jag gå och bädda ner mig i soffan och titta på Glee. :3
Ses väl imorn eller så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback