Helt sinnessjukt

2011-02-15 | 14:32:32
Väldigt kort skoldag idag, i alla fall vad gäller lektionerna. För vi började med syslöjd i två timmar, och då vrikade jag min mössa, som jag har upptäckt kommer bli alldeles för stor, hahaha! Men aja, mamma kan få den om den inte passar mig. ;)

I vilket fall som helst, så hade vi lunch efter slöjden, och den rast till kvart i ett, då vi skulle samlas för att kolla på nån musikal på Duveholm. Haha, och den va helt sjuk! Helt sinnessjuk! Fast det kanske inte var så konstigt, eftersom den hette just "Sinnessjuk", höhö... ;b
Men hon som sjöng va grym, och han på gitarr också! :)

Nu ska jag snart ta nåt att käka innan jag drar ner till Backavallen för träning i det här underbara vädret! Eller aah... underbart kanske inte är rätta ordet, eftersom det snöar och är svinkallt ute! Men aah, vi överlever i alla fall! ;)

Och för er som ville veta, så är min fina hund och klipper sig just nu... ;3



Aja, vi hörs nog sen! :)
byeeee!
HANNA

visa bilder när han har klippt sig! :D

2011-02-16 @ 18:15:41
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback