Hard work, work

2011-02-17 | 19:30:24

Bara för att förgylla inlägget lite, börjar vi med en bild på mitt nya, fina halsband som jag fick av Maja. :3
Hade tänkt inviga det imorn, för er som till ha nåt att skriva upp! :)

Jobbig dag idag faktiskt, haha!
Först prov i NO, fast det va ju ganska lätt ändå, hehe... :3
Sen idrott, och då hade vi bip-test. Va så grymt nervös innan, fast jag egentligen inte behövde vara det. Jag är förkyld och har sträck ryggen, så det är ju inte den bästa uppladdningen inför ett bip-test. Så jag klarade bara 7.7, för er som vill veta. Känns lite sådär, eftersom jag vet att jag kunde ha gjort det bättre...
Men i alla fall, jag kämpade så gått jag kunde, även fast jag var förkyld och allt. :) , Men efteråt mådde jag illa, och det gör jag fortfarande... :s

Så det va ju inte så jätteskönt med träning efter det. Vi körde med 96/95 idag, för vi va så nåra. 

Men i vilket fall som helst, så är jag grymt trött, så tro det eller ej, men jag ska snart ta och gå o lägga mig... Haha!

Så om jag inte orkar blogga nåt innan dess, så ses vi imorn! :)
julia pham

aaw otroligt bra blogg esmeralda! :D

Jag fattar inte hur du lyckas få så otroligt fina bilder? :o

Kraaam <3

2011-02-19 @ 16:05:22
URL: http://phaamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback