Från ett stall till ett annat

2011-02-09 | 15:40:38


Bilder från idag på Eddie tha Pig och Hjalmur! :)

Som sagt så var det filuftsdag idag! Och jag följde med Alice ut och red, vilket va mycket kul! ;) Jag red Hjalmur, alltså hästen på bilden, och han som brukar va riktigt slö var hur taggad som helst! I alla fall i och efter galoppen! :D , Haha, men det va grymt kul! :3
Fast ganska så kallt var det ju också. ;s , Men aah, efter att ha stått och myst med hästarna i hagen i miljoner år, så kom mamma och hämtade upp oss.

Så nu sitter jag här och har precis druckit en kopp varm choklad med vispgrädde o mini-mashmellows, :3
Alldeles strax ska jag ut till ett annat stall, nämnligen Trolldal. Funderar på att skära ner till två skötardagar istället för tre, så att jag får nån ledig dag också. Men jag får se hur jag gör med det, och än så länge måste jag ju ta hand om Max tre gånger. :) <3

Ni får fler bilder från dagen sen när jag kommer hem ikväll! ;)
Tuudeloou!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback