Första fabruari

2011-02-01 | 07:42:29
Tjingeling!
Skönt med sovmorgon säger jag bara! Och sen är det ju ännu skönare att vi bara har 4 lektioner idag. :) 
Efter skolan sen, så är det träning nere på Backavallen 16:30. Första riktiga träningen för säsongen, och gud vad jag längtar! :'D <3 Ska blir grymt kul! :3

Men i alla fall, nu ska jag se om jag kan få till Beckos blogg lite. Gjorde en header till henne igår kväll, men sen dampade det typ... Så ska se om jag kan få ordning på det, innan jag går ner o käkar frukost... :)

Ni får en bild på den finaste hunden i världen, som jag älskar grymt mycket! Fotade ju honom i... var det lördags? 8)



Sötaste fluff, som snart inte är så fluffig längre, för snart ska han klippa sig!
För er som ville veta... :3

Men aah, det var bara en liten lägesrapport och dagen, ni får nog veta mer sen under kvällen och så... ;)
Hej med er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback