Down town

2011-02-24 | 20:27:58



Lite bilder från idag.

Skulle ju inte sitta nånting vid datorn idag, haha, men jag klarade ju mig ganska långt i alla fall! :D Har i alla fall bestämt mig för att sitta mindre vid datorn, kanske 1-2 timmar/dag, hehe... :3

Men i vilket fall som helst, så var jag på stan med Belli idag. :) Mycket trevligt måste jag säga!
Tog ett tag innan vi kom i gång med själva shoppingen, eftersom mitt bankkort krånglade en massa, haha! Men när jag väl fått ut pengar, så blev det inte så mycket inköp ändå. Fast ett par chinos, ett halsband och en fika på  C&L ska man ju ändå va nöjd med tycker jag. :)

Efter stan, så åkte jag ner till Backavallen och tränade. Kändes grymt segt idag, men sånna dagar måste man ju också ha ibland.

Och för er som vill veta, så funkar vårat Sims igen!! :'D , Så jag är glaad... :3

Och sen imorgon ska jag troligtvis följa med Fanny och köra laserdome, haha! 8D Fett tufft, men läskigt! :o , Har aldrig kört det, haha! x3 , Men det blir nog kul det! :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback