Det är så synd att du är så söt

2011-02-23 | 20:25:26

Finaste hästen, ♥

Var hos den hästen på bilden för inte så länge sen. Han fäller som jag vet inte vad just nu, haha, så man får stå och borsta och borsta i evigheter. x3 , Men han va så gosig så idag, finaste hästen! :3 <3

I vilket fall som helst så var jag i Duve förut på aktivitetsdagen. Hade egentligen inte tänkt åka dit, men jag gjorde det ändå, för jag kan ju inte sitta här hemma o häcka hela dagarna! Så va där med Maja, Kajsa och Wilmah, och sen med Alicia, Kim, Julia och Izo och några fler. För er som ville veta... ;)
Men om man inte räknar med det sköna folket, så var det ganska tråkigt, haha! Man börjar känna sig liiite för stor för dom där grejerna nu faktiskt, haha! ^^ 
Visst, det är klart man kan bjuda lite på sig och sånt, men idag orkade jag verkligen inte, haha!

Men i alla fall, nu sitter jag här och kollar på käraste Glee. ♥
Och så har jag bestämt att jag ska ha en dator fri dag imorgon! Sitter alldeles för mycket vid datorn, så imorn ska den få stå på mitt rum och bara se fin ut. ;)

Nu ska jag ta nåt att äta, så hejdå! :)
Eskiljessica

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-10-24 @ 13:34:43
URL: http://eskiljessica.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback