Description

2011-02-25 | 19:48:51

Indien 2010. Bild från te-plantagen uppe i bergen.
Sitter här och redigerar bilder från Indien. Tänkte snart ladda upp lite fler i ett eget inlägg sen, om ni vill se? :)
Och sen så hade jag ju såklart tänkt sätta mig o kolla på Let's Dance om cirkus 20 minuter, haha. :3 Fast alldeles ensam, eftersom alla andra i familjen vill kolla på På Spåret... .__.'

Men i vilket fall som helst så var det nån som undrade vad Laserdome egentligen går ut på. Kanske skulle ha berättat det i förra inlägget, men ni får väl en liten förklaring här istället. :)

Laserdome är ungefär som Paintball, fast här springer man omkring i ett mörkt rum och ska försöka träffa motståndarlaget med sina laserpistoler. Man har en väst på sig, där det lyser lampor i antingen gul, röd eller blå, beroende på vilket lag man tillhör. Man ska alltså försöka sikta och skjuta laser på det andra laget. Man får olika mycket poäng beroende på vart man träffar, t.ex på bröstet, ryggen, axlarna... Man känner inte överhuvudtaget när man blir träffad, utan då lägger sin egen pistol av i ca. 5 sekunder, så man kan inte skjuta och andra kan inte skjuta på en själv. Om man skjuter nån i sitt eget lag så får båda två minus poäng.
Den som får mest poäng i slutet vinner. :)

Låter kanske inte så jättekul, men det är grymt roligt, haha! :D
Fast andra omgången skjöt Maja mig 3 ggr, och vi va i samma lag! -.-' , Haha, men kul äre! :)

I alla fall... nu ska jag ner och fylla på chips skålen och bänka mig framför tv:n! :D
soooo long!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback