Day 09 – Your beliefs

2011-02-20 | 09:21:14


Ska jag vara ärlig så tror jag inte på något speciellt.. Eller aah, inte vad jag vet i alla fall, haha!
Har faktiskt inte tänkt på det så mycket, men jag tror inte det finns nån gud som typ bestämmer vad som ska hända i livet eller så.
Visst, det kanske fanns nån snubbe vid namn Jesus för typ miljoner år sen som va snäll och ville ha ett lyckligt folk och allt vad det är, men jag tror inte att han var "helig", eller vad man ska kalla det.

Så asså, jaa... Jag tror nog inte på nånting. Och sen blir man ju så rörig i skallen av att tänka på hur världen skapades och varför vi ser ut som vi gör och varför just jag föddes, så man orkar ju inte till slut, haha!

Så nej, jag är ikke-troende! :3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback