Day 06 – Your day

2011-02-13 | 19:36:35


Vaknad redan vid sju imorse och kunde inte somna om... Inte sådär jättetrevligt, men jag la mig och läste en stund. När jag tröttnat pådet så satte jag mig vid datorn och redigerade bilder, b.la den ovanför. En promis med hunden blev det sen i det fina vädret, och till frukost efter det blev det Nutella mackor! 8D

Följde med ner till Duve för att kolla på brorsans innebandy, för att sen dra vidare till Skogsborgs matsal för att ha upptakt med laget. Vi snackade massor om vad som skulle hända under säsongen och så. En sak jag jag längtar extra mycket till är ju Forward Cup 5-6 augusti! :D , Kommer bli grymt kul!

Sen gick vi ner till Järven för att träna, och på vägen dit så åkte vi pulka på våra väskor ner för en isbacke, haha! 8D
Träningen va grymt kul, och det gick ganska så bra. :)

Nu har jag precis käkat och kollat på Ponnyakuten, och snart så börjar Solsidan också. 

Har varit en mycket bra dag faktiskt! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback