Day 05 – Your definition of love

2011-02-12 | 07:35:09
Och nej, jag har inte glömt, haha, har bara inte haft tid... ;) Så vi skiter i om det kommer i fel ordning. :)



Kärlek är väl nånting som finns överallt, även om man vill det eller inte. Det kan vara kärlek till en annan person, det kan vara kärlek till ett husdjura, ett gossedjur, en vän, en pojk/flickvän, ett par skor, sin dator, sin mössa... Det man vara kärlek till sin sport, eller till sina föräldrar...
Man kan älska allt här i världen helt enkelt, oavsett vad det är.
Men jag tycker det visas alldeles för lite kärlek. Folk vågar lixom inte visa att dom tycker om någon eller något, men det är egentligen ingenting man behöver skämmas över. För om man tycker om någon eller något, då ska man väl vara glad för att man har den kärleken, istället för att bara hålla det innom sig? Kärlek kan man visa på många sett, och dom sätten är väl inte så värst svåra?

Så ja, jag tycker at kärlek är en känsla som man absolut inta kan leva utan, för utan kärlek är man ingenting. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback