cha cha bloggen !

2011-02-26 | 13:10:58
Det är isabelle här ... Gästbloggar ;) Nu är jag i duve med esmeralda, Linnea och Alice .. om ni ville veta asså .. och det ville ni ju såklart 8D Kollar på ksk cup ... Tror jag det heter iaf :s Väldigt roligt iaf ^^ haha Jaa , jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva ;d nybörjare xD Jag och esse har våra kompis chinos på oss oxå !;) för er som undrade om vi skulle ha det någon gång .. haha 8D Så himla snygga asså ..(: BTW så ska jag och Esmeralda köra vasaloppet , jag utklädd till giraff och hon till kanin (: haha Ni tittar då va ?? (A) Nej nu har inte jag något mer intressant att skriva 8D inte för att det andra va det men ändå ;d hej då min kära lilla blogg som inte är min egentligen (: Isabelle (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback