Bowling

2011-02-08 | 19:38:40





Bilder från dagen.

Kom ju till skolan vid nio idag, men när man väl är där och taggad för syslöjd, så var den inställd! Så vi hade alltså håltimme, och började inte förens 12! Funderade ett tag på att gå hem och sova igen, haha, men vi gick hem till Alice och kollade på film istället! :3 , Skräckfilm, vilket inte precis är min favorit genre, haha, så jag satt för det mesta bakom min kudde och kollade bara på texten, haha! 8D
Men vaaaad, är man feg så är man... :3 , Och så käkade vi nudlar, och för er som vill ha mer smak på era nudlar, prova att blanda kyckling och räk smak, haha! ;)

Men i alla fall, gick till skolan sen för att samlas en kortis, och sen gick hela klassen ner till Duve för första och sista lektionen den dagen, nämnligen bowling! Och jag var faktiskt grym, om jag får säga det själv! :3 , Fast, hehe... kanske inte...

Så det kan man ju kalla för en riktigt soft skoldag! :D , Fick sluta ungefär en timme tidigare, så när jag kom hem hann jag ta en sväng med hunden innan jag stack iväg på träning. Och den gick väl sådär, asså träningen, hehe... En sak som är säker, det är att mina ben kommer vara döda imorn, haha.

Och ni ska bara veta vad halt det är ute!! :o , Man ser ju ut som en jäkla stalfrusen pingvin när man staplar fram där. HAHA, några som tyckte det va halt va ju i alla fall jag, Alice och Johanna, eller vad säger ni?! xD

Fast aah, nu blev det ett ganska långt inlägg här, så ska väl ta och runda av.
Ha det bra hörni! :)
ffreija

HAHAHA. gud så stolt fotograf man är på den översta bilden då :') xd , <3

2011-02-09 @ 17:07:35
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback