A last moment

2011-02-10 | 20:55:00

Min finaste, gud vad jag älskar dig! ♥

Sista ridlektionen avklarad nu då, och den var rolig! :) , Nåt som gjorde att den blev bra var ju att jag fick rida Max också... :3 ♥ , Finaste hästen, han var jätteduktig, även fast jag var lite son jag brukar vara; ute och cyklar , haha! Men han va som sagt duktig ändå. <3

För er som missat det, så kan jag tala om för er att det har snöat hela jäkla dagen! När man väl trodde att det närmade sig vår, så kommer det flera decimeter med snö.. Så jag är inte speciellt glad på vädret just nu...

Men i alla fall, nu ska jag ta mig en skål med Cheerios och fortsätta kolla på Sveriges värsta bildförare, och sen titta på lite hockey. ;)

Bye bye!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback