07:00

2011-02-27 | 07:30:07
Så tidigt fick jag gå upp idag. Fast jag brukar ju i och för sig gå upp ganska tidigt, bara för att jag aldrig kan somna om när jag väl vaknat... Men man blir plötsligt tröttare och segare när man måste gå upp tidigt, än när man väljer det själv, haha.

Men i vilket fall som helst, anledningen till att jag klev upp såhär tidigt sista dagen på lovet är att jag ska vara i stallet runt halv 9 för att rida. Får se om jag får rida Max, för som sagt så har han tydligen ramlat eller nånting på en lektion och blivit halt... :'/
Men Linn sa att det såg bättre ut, så man vet ju aldrig! ^^ , Annars så skulle jag få rida Bonita. :)

Nu måste jag försöka ta mig ner till köket för att käka lite frukost.
ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback