Vi drar till Stockholm

2011-12-29 | 09:44:11

Ännu en gammal fågel bild, men denna har faktiskt med saken att göra, eftersom den är fotad påväg till just Stockholm, haha! ;)

Godmorgon på er!
Idag tar vi alltså vårat pick och pack och drar mot Stockholm. Eller ja, mot Täby rättare sagt. Stannar där hela helgen, och kommer alltså hem på söndag. Vi stannar först till hos farfar och firar lite jul i efterskott där, och sen åker vi vidare mot Sjöbergs och firar nyår där! Blir nog as bra det! :D Bara det att jag aldrig firat nyår utan snö, så lite knäppt blir det ju... Jäkla vårväder asså, haha!

Anyway, vart ska ni fira nyår? :)

Jag tar med mig datorn också så att jag har någonstans att föra över alla bilder, men jag tror inte jag kommer hinna blogga så mycket. Kanske något enstaka inlägg eller så, men annars kommer det stå ganska tomt här. Så om vi inte hörs innan nyårsafton: Gott nytt år! ♥

Hoppas ni får en toppen helg! :) Hej så länge!

PS:// Ni glömmer väl inte bort frågestunden? :) Nu har ni ju hela helgen på er medans jag är borta, så kom med massor av roliga frågor, haha! :D
Rebecca Rehn

Älskar bilden!

2011-12-29 @ 17:49:51
URL: http://rebeccaarehn.se
Johanna

Wow, jättefin blogg!

2011-12-29 @ 20:27:12
URL: http://johannafranssonfoto.blogg.se/
molly

hej! Kan du inte ladda upp en bild på alla dina objektiv? :)

Och skriva typ vad som är bra/dåligt(?) med dom!

Skulle vara jättebraaaaaaaa!:D

ha de bra, kram!

2011-12-29 @ 20:53:23
URL: http://mollybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback