Tidigt julbak

2011-12-03 | 17:07:38






Tjingeling på er!
Ja här på Torggatan har det bakats förfullt idag! Även fast det fortfarande är 21 dagar kvar till jul så kan man ju bara inte låta bli! Hela december är ju egentligen jul, så vad gör det? :)
Idag fick det bli lussebullar, vanliga och sånna med vit choklad innuti! Gjorde också något slags jul godis av smält choklad, polkagrisar och lite sånt. Men det står just nu inne i kylen för att det ska gotta till sig, så det har vi inte hunnit provsmaka än. Men kan berätta att bullarna blev riktigt goda! ;)

Det jobbigaste med att baka är att man hinner bli helt proppmätt av all deg och sånt innan man hunnit baka klart! Så när man väl ska smaka sina underverk så är man alldeles för full i magen, haha! Men aja, allt som är sött går att trycka i sig, oavsett vad, haha! :D
Så ja, ett tidigt första julbak avklarat, och jag lovar att det absolut inte är det sista! ;)

Förut idag var jag också ute på ett litet fotouppdrag åt tomten... Blev nöjd med bilderna, så jag är jätteledsen att jag inte kan visa dom för er förän efter jul, haha! Ska i alla fall sätta igång att redigera dom nu, men ni får vänta till efter julafton, hoho! ;)

Ska ner till köket och se hur det går för julgodiset. Så ni får ha en bra lördagskväll! :)
Tjohejs!

Neha

Mysiga bilder:D

2011-12-07 @ 20:04:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback