Stars and stripes

2011-12-26 | 14:24:11

Detta är anledningen till att jag försöker hålla mig bakom kameran istället för framför. När jag ska försöka se seriös ut (eller rättare sagt; när jag ska försöka att inte flumma på bild) så ser jag bara ut som nåt som katten släpat in. Nej men typ nåt sånt. Typ som en korv. Fast korv är ganska gott i och för sig... Men det är ju mindre bra att se ut som en, så som sagt, jag håller mig helst bakom kameran om jag inte får ta oseriösa bilder på mig själv, haha!

Aaaaaaanyway; det jag egentligen vill med dom här två bilderna är bara att visa upp tröjan som jag fick i julklapp. :) I like it alot, 'cause the American flag is very snajs! :3 Egentligen är det ganska knäppt att nästan alla har en tröja med USA:s eller Englands flagga på, även fast man liksom bor i Sverige. Men hur snygg skulle den här tröjan var om den var blå med ett gult kors över liksom? Inte så jätte kanske...

Aja, har i alla fall provat min nya reflexskärm idag också! Brorsan fick stå som modell, och när bilderna är övertankade till datorn och när jag redigerat dom så lägger jag upp några här! :)

Ha det gött så länge!
philippa

nejnejnejnej! titta bara på den bilden där! riktigt fin! det där med ''ful'' är bara någonting som du ser! ♥

2011-12-26 @ 23:20:30
tilda

Jag som tyckte att bilden var så himla fin... knasig du är :D

2011-12-27 @ 17:48:38
Louise

I'VE GOTZ IT TOOZ!



fejnaste tröjan :)

2012-01-05 @ 09:00:25
URL: http://louweegee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback