Stammis hos tandis

2011-12-15 | 11:56:10


Sitter här med en stor tuss i munnen. Har varit iväg till tandläkaren idag igen för att dra ut ytterligare en tand. Börjar känna mig som hemma där, är ju nästan stamkund, haha! Närå, men nu ska jag bara dit i slutet av december och dra ut den sista, och i januari åker tandställningen på.

Men som sagt så sitter jag här med en bomullstuss i munnen och med bort domnad tunga, haha! Längtar tills bedövningen släpper så att jag kan känna vart jag har alla delar i munnen någonstans, haha! Resten av dagen ska jag i alla fall bara ta det lugnt. Man blir ganska slut efter att ha haft en stor tång i munnen, eller i alla fall jag.
Det var väl det jag hade att säga nu, så ni får ha det så bra! Hej! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback