Så sjukt gött med jullov!

2011-12-22 | 12:37:49


Bara för att det är lov och för att det är två dagar kvar till julafton så bjuder jag er på två helt knasiga men ändå lite smått gulliga bilder på mig i min hemmagjorda turban! Grattis på dan före dan före doppare dan!

Kan väl nästan inte göra det tydligare, men för er som ännu inte kommit på det så har vi äntligen gått in på jullov!
SUPERMEGAPEGAJÄTTEAWESOME!
Är typ sjukt mätt efter all fika jag tryckte i mig på våran lilla avslutning! Slår vad om att jag käkade mest kakor av alla! Fast sen var det ju några i klassen som smällde i sig hela kladdkakor, men dom räknas inte, hehe...

Så ja, även fast det tog ett tag innan vi fick lov (fatta att vi slutar den 22 december liksom, hur sent är inte det?) så är det äntligen här, och om jag inte redan har gjort klart det för er: FY FAN VAD SKÖNT! :D

Är ni lika taggade som jag inför lov och jul och allt? :D
Bea

Esmo fett söta bilder !!

2011-12-22 @ 15:23:45
Elise vognild

jag är GRYMT taggad ;D

2011-12-22 @ 19:53:04
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback