Lillebror

2011-12-26 | 19:48:57




Canon EOS 600D | Canon EF 50/1.8 II

Här har ni några bilder från dagens fotografering med min lillebror Emrick. Drog mest ut honom för att jag ville testa min nya reflexskärm lite, och det tog ett tag innan man hittade knuxet och kombot mellan inställningarna och skärmen, men tillslut så! :) Det blev inte så jättemånga bilder. Antingen fick Emrick till värsta minen eller så vart ljuset helt kajkobajko! Men här har ni i alla fall några, och Emrick är ju alltid söt han! ;)

Och ja, det är helt sjukt att man kan gå ut i bara tröja den 27 december! Hallå, ska det liksom inte vara fyrtioelva minus grader och massa snö så här års?! Våren kan ju inte komma om inte ens vintern hunnit hitta hit först...

Men i alla fall, är det någon som har någon kritik om bilderna att komma med eller så? :) Har nästan aldrig fotat "modell"-foto eller vad man nu ska kalla det, så om det är någon som har något tips innom detta som ligger och trycker så är det bara kommentera, för jag vill lära mig mer om sånt här, haha! :D
felicia

Sv: haha jag vet den blev lite halv suddig sådär, tack för tipset !;)

2011-12-28 @ 09:42:11
URL: http://feliciaasj.blogg.se/
Tess

Jättefina bilder! :)

2011-12-29 @ 22:02:00
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback