Knähunden

2011-12-06 | 18:41:09


Denna hund är ganska knäpp. Han ska alltid sitta i knät på en, som om han tror att han är en liten hund. Han är ju inte den smidigaste i världen om man säger så! Som den gången då han satte sig på mitt huvud... Då var det inte många hjärnceller som jobbade i den lilla hund hjärnan, haha! Men söt, det är han! :') ♥

Jo men annars då? Kan ju berätta att min mobil är helt paj. Eller ja, skärmen har i alla fall spruckit, men allt annat funkar som det ska, som tur är. Men det är kanske inte så konstigt att den gick sönder, när den föll från mitt skåp i skolan som kanske ligger på 2 meters höjd... Nu gäller det bara att hitta någon som kan laga den, eller så får man väl ta tag i det själv, hur nu det skulle gå, haha!

Annars har dagen varit nice! Tisdag = kort skoldag. Den lilla snön som kom igår ligger fortfarande kvar på backen, så det är ju ett plus i alla fall! :)

Nu måste jag springa på toa för jag håller på att kissa på mig, HAHA!
Ha det!

Adriana {ACphoto.blogg.se}

Wooop wooop! :D Du har en ny följare på bloglovin!

Dina bilder så galet grymma!

2011-12-07 @ 15:57:45
URL: http://acphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback