Första december

2011-12-01 | 16:07:09

En mindre bra bild, men sånna måste man ju också ha! ;)

Vad är mysigare än en första december med frukost bestående av skinkmacka med senap framför årets första avsnitt av julkalendern? Chokladen från chokladkalendern är ju liksom bara en liten bonus i det hela! :] Jo men ja, jag har faktiskt fått massor med julkänsla, även om snön inte hunnit hit än. Har hört något rykte om att det ska snöa på lördag, men jag vet inte riktigt om jag vågar tro på det, haha...

Hur är det med er, har ni fått någon julkänsla ännu? Det är ju ändå bara 24 dagar kvar till jul... :)

En av dom sakerna som är jobbigt med den här årstiden är att det är så himla mörkt! Det blir ju ännu mörkare ute när det inte finns någon snö som kan lysa upp heller. Man blir fett depp när det är mörkt när man cyklar till skolan och mörkt när man cyklar hem... Fast imorse var himlen faktiskt alldeles rosa när jag trampade upp för den långa backen till Nyhem. Fett cooooolt! :3

Nej men nu ska jag plugga på lite mer till spanska redovisningen som vi har imorgon. Även fast jag kan nästan hela utantill så är det ju bra att öva lite extra ändå, haha! ;)

Ha det gött! :D

Felicia

sv: DU FÅR INTE BERÄTTA NÅGOT DIN GALNING;) Jag har inte sätt mer en dit där det går på tv varje dag haha :) Så snälla berätta ingenting (A)

2011-12-01 @ 20:13:17
URL: http://feliciaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback