För exakt ett år sen...

2011-12-13 | 15:52:46





Bilder från 13 december 2010

Bara för att förstöra julstämningen lite så har ni här några bilder som är plåtade på den här dagen för ett år sen. För er som inte kom ihåg det så var vi i Indien hela december 2010 tillsammans med familjen Sjöberg. Stranden som bilderna är tagna på var så fin! Och byn vi bodde i där var sjukt mysig, haha! :3 Det var också där som vi såg vilda delfiner! Det var nåt av det häftigaste jag gjort i hela mitt liv! Att åka ut i en liten, liten fiskebåt när solen var påväg upp över det stora berget. Lyckan när det sen kom delfiner som hoppade kring båten, alltså den går inte att beskriva! ♥

Och även om jag saknar Indien och värmen och allt, så skulle jag inte vilja fira jul utomlands igen. Inget går upp mot julstämningen man får så här innan jul, och den var liksom som bortblåst när man var där. Men man ska väl inte klaga, för Indien resan var en riktigt upplevelse! ;)

Har ni firat jul utomlands någon gång? :)

Jag brukar kallas lillebror :P

Japp, jag har firat jul utomlands ;D

2011-12-14 @ 08:42:42
HANNA

Jag vill fira jul i USA, new york! Fett coolt med all julskyltning, och skridskobanorna i Central park och rockefeller center! :D

2011-12-17 @ 15:44:37
URL: http://teamcavalier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback